OG BLOG TUR #8 : Gecenin Hakimleri | YORUM




Herkese selam *-* 
8.Tur kitabımız olan Gecenin Hakimleri için bugün yorum sırası bende!
Öncelikle kitabı okumadan önce biraz tedirgindim çünkü Vampir Günlükleri'nden beri yani 4-5 yıldır vampir romanı okumuyordum. Zaten okuduğum tek vampir serisi de TVD. Neyse. Ama gerçekten Samantha Moon benim için bambaşka bir vampir oldu. Spoiler vermeden bir yorum yazmam çok zor çünkü inanın sürekli ''ŞU SAHNE CİDDEN ÇOK İYİ DEĞİL MİYDİ?'' falan diyesim geliyor. Vampir kitabından ziyade biraz gizem havası var çünkü ortada bir suç var ve çözmeye çalışıyorsunuz. Kısaca anlatmak gerekirse, Bayan Moon, normalde Federal Ajan fakat saldırıya uğrayıp vampir olunca geceleri çalışan bir özel dedektif oluyor. Kitaptaki vakası ise, bir savunma avukatı kafasından (sanırımi sayıdan emin değilim) 6 kez vuruluyor ve ölmüyor. Adamı kimin vurduğunu bulması gerek. E vampir kitabı olunca bir okur adamın durumu öğrenir öğrenmez adamın doğaüstü bir şey olduğunu da tahmin edebiliyor. Öyle de oluyor zaten bu spoiler sayılmaz sanırım :D
Daha sonra soruya cevap arıyor, bir yandan da hayatına devam ediyor ki günlük hayatını sevdim özellikle boks öğretmenine bayıldım. Biraz değişik bir kadın anlayacağınız Samantha. Sürekli sorguluyor onu hayatta tutanın ne olduğunu, kitap boyunca sürekli iç dünyasını görüyorsunuz ki bu bence iyi bir şey, Teen Fic bir romanda bırakın iç dünya görmeyi düşüncelerini bile göremiyoruz bu günlerde, malumunuz.

Ve bir de şey, yazar erkek ama bir kadının ağzından yazmış ki çok da başarılı olmuş gram tuhaflık hissetmedim gerçekten. Sadece sonu çok hızlı bağlandı kitabın bu benim için biraz üzücü oldu ama seri olduğu için çok da takmadım bu duruma. Çünkü olay gelişiyor gelişiyor. 200-300 sayfa boyunca giriş gelişme gidiyor son 5-10 sayfa çözüyorlar. Hani sadece davayı değil, romandaki her şey o sayfada çözülüyor. Avcı kim, Avukatı vuran kim, niye vurdu, Avukat Kingsley ile arasında ne var, sanal arkadaşı hakkında ne düşünüyor, kocasıyla ne olacak vs. vs. her şey aniden sonlandı. Yine de kitabı gerçekten sevdim, vampirlerden nefret etmediğiniz sürece okumanız için bir engel yok hatta kesinlikle okuyun derim!






Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram