Birkaç Haber ve Mim Yazısı!

Yeey, yine ben! Çünkü burası benim bloğum ;) 
(BURAYI TERK ET DAMLA)
Neyse susuyorum ve asıl söylemek istediğim üç beş bir şeycik var onları söyleyip kaçacağım!

1- Migrosizm diye bir din varsa, mensubu olacağım!

Cidden, 60. yıl şerefine olsa gerek, ne yapmışlar biliyor musunuz? Dex ve Doğan Kitap kitapları 5 TL! İnanabiliyor musunuz?! Ayrıca bazı migroslarda Martı vs. yayınevlerinin kitapları da 7 lira gibi çok iyi fiyatlara satılıyormuş *-*
Ben bunları aldım, gerçekten gözlerinize inanabilirsiniz, Boş Koltuk 5Tlydi! Lanet İşleyiciler serisinin tamamı normalde varmış fakat ilk kitap olmadığı için 2 ve 3ü almak yerine sadece 2yi aldım, birincisini başka bir migrosta bulursam alacağım olmadı pdf okumayı planlıyorum. Ben bunları 2M Migrostan aldım, yarın da 5M'e gideceğim ama eğer siz de almayı düşünüyorsanız 2Mden aşağı migroslara hiç gidip kendinizi yormayın, sordum soruşturdum bütün gün gezdim ve öğrendim ki, 2M ve daha büyük Migroslarda var sadece.
2- Kitap Kavanozu! 

Evet, gerek Athena'da gerek diğer 16846384 blogda görüp özendiğim bu etkinliği yapmama yetecek kadar ''okunacak kitap''ım oldu sonunda! Ben de hemen yaptım tabii ki *-* 

3- İnstagram ve Mimler!

Nedendir bilinmez bloğa bir ''Artemis İnstagramı da fethetti uleyn!'' tarzı açıklama yazmadım, ama evet bir instagram hesabım var blog için *-* Tagler, okuduğum kitaplar ve daha fazlası için beni oradan da takip edebilirsiniz, fotoğrafa tıklayarak instagram hesabıma ulaşabilirsiniz *-*



Unknown

2 yorum:

  1. Seni mimlediim yaparsan seviniriim :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/11/ya-oyle-olsayd-mim.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben de seni mimledim :D http://kronikokur.blogspot.com.tr/2014/12/book-sacrifice-tag.html

    YanıtlaSil

Instagram