#Film: Aynı Yıldızın Altında



   Öhöm, öhöm. Bu filmi izleyeli birkaç hafta oldu aslında ama başlarda biraz sindirmem gerektiğinden yazamadım yorumu, daha sonrasında ise fırsat olmadı, kısmet bugüneymiş :D Okula gitmemenin güzelliğini sonuna kadar kullanarak önce blog temamı değiştirdim-ki oldukça uğraştırdı:D- şimdi de uzun zamandır bir şeyler yayınlamadığımı fark ettiğim için bu yorumu yazıyorum. 

    Öncelikle söylemek istediğim iki şey var. Bunlardan ilki kitabı daha önce okuduğum gerçeği. İkincisi ise bu kitaba ciddi anlamda aşık olduğum. Peki filme aşık oldum mu? Görelim.

    Film uyarlama açısından neredeyse kusursuzdu diyebilirim. Film uyarlaması yapılan kitapların senaryoda çok fazla değiştirilmesinden nefret ederim, bana kalsa olduğu gibi aktarmalılar kitabı filme. Çünkü bence yazara hakaretten farksız yaptıkları. O ne öyle ''bak sen bunu güzel yazamamışsın, biz şimdi nasıl değiştiricez'' der gibi. Ha elbette gereken yerler oluyor çünkü kitapla film aynı platformda sunulmuyor hayranlarına sonuçta farkları bariz fakat yine de karşıyım ben :D Neyse, sağolsun yapımcılar John'a zerre hakaret etmemiş, bir de üzerine kendisi filmde oynamış! Bunu ilk kez yapan yazar John değil gerçi, Veronica da Uyumsuz'un ilk filminde figuran olarak oynamıştı, çok hoş oluyor bence bu tarz ufak ayrıntılar. Hani sadece kitabı okuyan insanlar anlayıp tebessüm ediyor ya...

    Neyse ben kendimi yine kaybetmeden filme döneyim :D Çok hassas olduğum bir anda izledim filmi, haliyle ağlayacağımın bi 10 misli fazladan ağladım sanırım. Ama en mutlu anımda izlesem de ağlardım ondan eminim. Kitabı okurken yaşamadığım bazı hisleri filmde tattım ayrıca ki, bu çok özel bir şey bence bir uyarlama için. Örneğin kitapta çok büyük bir nefret beslememiştim meşhur yazarımıza ama filmde adamı gerçekten boğasım geldi, battaniyemi falan yumrukladım, öyle bir nefret :D 

Kısacası filmi gerçekten ama gerçekten çok sevdim, başarılı bir yapım, başarılı bir uyarlama olmuş gerçekten *-*


NOT: HAYIR FİLMİ SEVMEMDEKİ EN BÜYÜK ETKEN SHAILENE DEĞİL, NE MÜNASEBET.
(Elinde Shai posteriyle uzaklaşır.)




Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram